Taş Gibi Olgun Kadın


Herkes çıtır diyor ama taş gibi dolgun ve olgun hatunun yeri bambaşka. Hem emmesini, Hem yutmasını, Hem arkadan almasını ve hemde önden almasını biliyor. Dört dörtlük muamele yapıyorlar. Düşünseniz arkadaşlar hatun spermlerinizin hepsini yutuyor. yurumeye devam etti tam ayrılacakken bana yarın spora çıkalım ordan bana geçeriz dedi ve gitti sanırım kabullenmişti heyecanla yarını bekledim spora çıktık ama ikimizde hiç konuşmuyorduk eve gelmeye az kalmıştı bana hazırmısın bakalım deyip gulumsedi bende hiç olmadıgım kadar dedim ve guldum evine gelmiştik sonunda odaya geçer geçmez hemen dudağıma sarıldı bende hemen karşılık verdim bi sur baya opustuk ustunu çıkarmaya başladı bende aniden ne var ne yok çıkardım o da soyunmuştu bile sibel abla bana bakıp ablan kurban olsun sana dedi ve hemen penisimi ağzına aldı sanırım bunca yılın hasretini çıkarıyordu fazla gecmeden agzına boşaldım tekrar yalamaya başladı kaya gibi olmuştu penisim agzında çıkardım ve yüz üstü yatırarak vajinasını yalamaya başlar başlamaz sesler cıkarmaya başladı harikasın diyordu hep dayanamayıp boşaldı biraz daha seviştikten sonra artık içime gir diyordu bende penisimi yavaş yavaş sokmaya başladım acayip inliyordu biraz gel gitten sonra hepsini soktum hızlı hızlı girip çıkmaya başladım adeta zevkten ucuyordu.